loading...

بهترین برنامه های موبایلی

پخش کننده های ویدئو یکی از اصلی ترین و مهم ترین نرم افزار هایی است که بر روی تمامی کامپیوتر ها باید نصب باشند. در این مقاله قصد داریم تا به طور خلاصه در رابطه با پخش کننده vlc که یکی از محبوب ترین این

ezblogadmin بازدید : 127 سه شنبه 10 تیر 1399 زمان : 17:46 نظرات (0)

پخش کننده های ویدئو یکی از اصلی ترین و مهم ترین نرم افزار هایی است که بر روی تمامی کامپیوتر ها باید نصب باشند. در این مقاله قصد داریم تا به طور خلاصه در رابطه با پخش کننده vlc که یکی از محبوب ترین این برنامه های در حوزه خود می باشد صحبت کنیم. شاید vlc را بتوان قدرتمند ترین نرم افزار در این حوزه دانست اما معمولا به علت طراحی نجندان جذاب ان، بسیار از کاربران از ان استفاده نمی کنند و بیشتر ترجیح می دهند تا از برنامه هایی مانند کا ام پلیر استفاده کنند. وی ال سی امکاناتی به کاربران می دهد که در کم تر برنامه ای این امکانات وجود دارد و اگر وجود داشته باشد نیز تنها در برنامه های تخصصی دانلود و یا برنامه های تخصصی ویریاش ویدئو شاید پیدا شود.

آیا می دانستید که با نرم افزار VLC player می توانید فایل های چندرسانه ای را تبدیل کنید، فرمت یک دی وی دی را تغییر دهید یا حتی از YouTube فیلم دانلود کنید؟ احتمالا شما هم از خیلی از قابلیت‌های این نرم افزار بی خبر بوده‌اید، پس با ما باشید تا شما را با  ترفندهای مختلف موجود در نرم افزار VLC آشنا کنیم.

یکی دیگر از امکانات جالب توجه گنجانده شده در مدیا پلیر VLC امکان ضبط بخشی از یک ویدیوی طولانی در حال پخش است. برای انجام این کار تنها کافی است در ابتدای بخش مورد نظر خود برای ضبط دکمه Record موجود در بخش کنترل پیشرفته VLC را فشار دهید. بعد از رسیدن به بخش انتهایی مورد نظر شما در ویدیو یک بار دیگر روی دکمه Record کلیک کنید تا فرآيند ضبط خاتمه پیدا کند. بعد از این کار یک فایل ویدیویی جدید شامل بخشی که شما ضبط کرده بودید در فولدر videos از My Documents شما ذخیره می‌شود.

اما تمام برنامه ها این گونه نیستند و شاید برنامه ای با ساده ترین محیط کاربری بتواند کارهای بسیار زیادی را انجام دهد. نرم افزار VLC از آن دسته از برنامه هایی است که اگر شما چند سالی از کامپیوتر استفاده کرده باشید، با این برنامه آشنا خواهید بود و تجربه کار با آنرا خواهید داشت. اما نرم افزار VLC به گونه است که وقتی فایلی چند رسانه ای خاصی را نتوانیم در برنامه های مختلف اجرا کنیم، به سراغ این برنامه خواهیم رفت و می دانیم که نرم افزار VLC می تواند هر فایلی را اجرا کند.

برخلاف پادکست ها، علاوه بر وارد کردن آدرس خبرنامه (در صورتی که آدرس آن را می دانید) می توانید ایستگاه مورد نظر خود را از طریق اپلیکیشن VLC جستجو نمایید. تنها کافیست نام این ایستگاه را در بخش Search که در قسمت بالا و گوشه ی سمت چپ واقع شده است وارد کنید. پس از آن با دو بار کلیک روی ایستگاه دلخواه قادر به گوش دادن به آن هستید.

برای فیلم‌برداری از صفحه‌ی نمایشگر دلایل زیادی وجود دارد. برای مثال ممکن است بخواهید تصویر دسکتاپ را بین شبکه‌ی محلی خود به اشتراک بگذارید. برای شروع فیلم‌برداری از صفحه، از زبانه‌ی «Media» به قسمت «Open Capture Device» رفته و گزینه‌ی «Desktop» را از لیست کشویی بالا انتخاب کنید.

اگر شما می خواهید برای مشاهده ویدیو در تلویزیون آندروید با شبکه. شما همیشه می توانید با وارد کردن آدرس شبکه جریان. فقط در گوشه بالا سمت چپ لمس کنید. گزینه های مختلف از جمله جریان وجود خواهد داشت. فقط در جریان ضربه بزنید و آدرس دستگاه در شبکه وارد کنید. در چند دقیقه شما قادر خواهید بود به تماشای جریان.

یکی دیگر از ویژگی های خوب این برنامه که باعث محبوبیت ان در میان کاربران شده است راحتی استفاده از KMPlayer و دکمه های میان بر ان می باشد. این برنامه دارای بیش از ۲۵ دکمه میان بر میباشد که اصلی ترین انها استفاده از کلید های جهت بر روی کیبورد برای تنظیم حجم صدا ویدئو نمایشی و همچنین برای پرش به جلو عقب برنامه میباشد که یکی از پرکاربرد ترین کلید های میان بر در این برنامه برای تماشای فیلم می باشد. همچنین این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدئویی AVI, ASF, WMV, AVS, FLV, MKV, MOV ٰ,OGM, VOB, RM, RMVB, NSV, 3GP, MP4, MPG, MPEG, DAT , TS, TP, IFO و فرمت های صوتی MP3, AAC, MPA, MPC, APE, OFR, OGG, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, MKA, MP2, RA, WV, TTA, AC3, DTS را دارد.

 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 136
  • بازدید سال : 597
  • بازدید کلی : 4,342