loading...

بهترین برنامه های موبایلی

ژانویه ۲۰۱۱: هشتگ دوست داشتنی! به گفته سایت smpro هشتگ‌ها با هدف کمک به کاربران برای یافتن تصاویر دیگران پا به دنیای اینستاگرام گذاشتند. اینستاگرام کاربرانش را تشویق می‌کند که از هشتگ‌

ezblogadmin بازدید : 57 جمعه 30 خرداد 1399 زمان : 16:01 نظرات (0)

ژانویه ۲۰۱۱: هشتگ دوست داشتنی!

به گفته سایت smpro هشتگ‌ها با هدف کمک به کاربران برای یافتن تصاویر دیگران پا به دنیای اینستاگرام گذاشتند. اینستاگرام کاربرانش را تشویق می‌کند که از هشتگ‌های مناسب برای تصاویرشان استفاده کنند، بطور مثال، اگر قصد پست کردن عکس گربه‌تان را در پروفایلتان دارید، اینستاگرام #photo را یک هشتگ مناسب نمی‌داند و توصیه می‌کند که از هشتگ‌های مرتبط‌تری مثل #cat استفاده کنید.

سپتامبر ۲۰۱۲: اینستاگرام زیر سلطه فیسبوک!

مالکیت اینستاگرام در ازای مبلغ ۱ میلیارد دلار به فیسبوک واگذار شد. اقدامی که در ابتدا غیرمنتظره و عجیب به‌نظر می‌رسید اما با توجه به رشد چشمگیر محبوبیت اینستاگرام در بین کاربران، درستی تصمیم مارک زاکربرگ ثابت شد!

 

کوین سیستروم و مایک کریگر یکدیگر را در دانشگاه استنفورد ملاقات کردند. آنها در سال ۲۰۰۶ در رشته مدیریت علوم و مهندسی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شدند. کوین سیستروم یک اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس مبتنی بر مکان را توسعه داد و وقتی متوجه شد که به یک نفر دیگر به عنوان موسس برای راه‌اندازی شرکتش نیاز دارد، به استنفورد برگشت و سراغ مایک کریگر را گرفت. شاید به همین دلیل هم هست که سیستروم می‌گوید: من با این افرادی که می‌گویند رفتن به دانشگاه و هزینه کردن در آن فایده‌ای ندارد، کاملا مخالفم.

اینستاگرم یا اینستاگرام شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکسها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، توئیتر، تامبلر و فلیکر به اشتراک بگذارند. یک ویژگی متمایز اینستاگرام محدود کردن عکسها به فرم مربع شبیه به عکس دوربین‌های اینستماتیک کداک یا پولاروید(برخلاف نسبت تصویر ۳:۴ که عموماً برای دوربین عکاسی موبایل‌ها استفاده می‌شود)است. کاربران همچنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکسهایشان استفاده کنند. حداکثر زمان برای ویدئوهای اینستاگرام ۱۵ ثانیه است.

بیشتر بدانیم

هر ارسال توسط کاربر در فیدهای اینستاگرام دنبال کنندگان خود ظاهر می شود و همچنین در صورت برچسب زدن با استفاده از هشتگ یا جغرافیای خاصی ، توسط عموم قابل مشاهده است. کاربران همچنین این امکان را دارند که صفحه خود را خصوصی کنند تا فقط دنبال کنندگانشان بتوانند پست های آنها را مشاهده کنند.

اینستاگرام نه تنها ابزاری برای افراد بلکه برای مشاغل نیز محسوب می شود. این برنامه این امکان را به شرکت ها می دهد تا بتوانند یک حساب کاربری رایگان را برای تبلیغ برند و محصولاتشان راه اندازی کنند. براساس وب سایت اینستاگرام ، بیش از ۱ میلیون تبلیغ کننده در سرتاسر جهان از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن برند تجاری خود استفاده می کنند. علاوه بر این ، ۶۰٪ از مردم می گویند که محصولات جدیدی را از طریق برنامه و جستجوکشف می کنند.

برنامه اینستاگرام در سانفرانسیسکو توسط کوین سیستروم و مایک کریگر آغاز شد ، که در ابتدا سعی کردند بسترهای مشابه Foursquare را ایجاد کنند اما سپس توجه خود را منحصراً به اشتراک گذاری عکس معطوف کردند. کلمه اینستاگرام ترکیبی از instant camera به معنی”دوربین فوری” و “تلگرام” است.

با نصب اینستاگرام برای اندروید وارد دنیای این شبکه اجتماعی بسیار پر طرفدار شده و از حضور و فعالیت در آن لذت ببرید. شما در این شبکه اجتماعی می توانید بیشتر دوستان خود را بیابید و آن ها را دنبال نمایید. 

این اپلیکیشن به کاربران اجازه میدهد که عکس و فیلم های خود را به این سرویس آپلود کنند. کاربران میتوانند این فایل ها را با فیلترهای گوناگون اصلاح کرده و با تگ ها و اطلاعات مکانی آنها را دسته بندی نمایند. این عکس ها میتوانند به صورت عمومی و یا به صورت خصوصی برای برخی از کاربران به نمایش درآید. کاربران میتوانند با استفاده از هشتگ و موقعیت مکانی محتوای دیگر کاربران را جستجو کرده و عکس های دیگران را لایک کنند و با فالو کردن دیگران آنها را به تایم لاین خود اضافه کنند.

این سرویس به کاربران اجازه میداد که محتوای با فرمتی به اندازه یک در یک آپلود کنند اما این محدودیت در سال ۲۰۱۵ کم شد. همچنین این سرویس قابلیت پیام رسانی و پست کردن چندین عکس و فیلم در یک پست را اضافه کرد.

ینستاگرام در سانفرانسیسکو زمانی که کوین و مایک روی پروژه عکاسی موبایل بوربن با امکانات وب تمرکز داشتند متولدشد و شروع به رشد کرد.

کلمه اینستاگرام از ترکیب دو کلمه تلگرام و اینستنت کمرا ( instant camera ) یا دوربین فوری ساخته شده است.

در مارس ۲۰۱۵ کوین توانست ۵۰۰ هزار دلار سرمایه جذب کند. اولین عکس در جولای سال ۲۰۱۰ توسط کوین به اینستاگرام آپلود شد و آن عکس سگی در مکزیک بود و در آن از فیلتر x-pro2 استفاده شده بود.

در اکتبر ۲۰۱۰ به صورت رسمی اپلیکیشن اینستاگرام در آپ استور رونمایی شد.

در فوریه ۲۰۱۱ اینستاگرام سرمایه گذاری ۷ میلیون دلاری را جذب کرد.

در آپریل ۲۰۱۲ اینستاگرام برای اندروید منتشر شد که در کمتر یک روز بیشتر از یک میلیون بار دانلود شد.

در مارس ۲۰۱۲ روزنامه وال استریت گزارش داد که اینستاگرام سرمایه گذار جدیدی جذب کرده که ارزش آن را به ۵۰۰ میلیون دلار رسانده است. در همان ماه فیسبوک ایستاگرام را به مبلغ یک میلیارد دلار خریداری کرد و برنامه آن مدیریت مستقل اینستاگرام بود.

در نوامبر سال ۲۰۱۲ اینستاگرام نسخه وب خود را عرضه کرد که به تمامی افراد اجازه میداد توسط مرورگر هایشان از اینستاگرام استفاده کننند. نسخه وب دارای محدودیت هایی بود که در سال ۲۰۱۳ نسخه به روز رسانی شده آن برخی از آنها را کنار گذاشت.

در اکتبر ۲۰۱۳ کوین از انتشار اپلیکیشن نسخه ویندوز موبایلی خبر داد و در نوامبر همان سال نسخه بتای آن عرضه و در آپریل سال ۲۰۱۶ آپدیت بزرگ آن از راه رسید.

 

برچسب ها اینستاگرام ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 591
  • بازدید کلی : 4,336